7 Ocak 2017 Cumartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Şimdi bazı vatan hainleri beyinsizler Türkiye yi 36  etnik yapıdiye söyleyip duruyorlar fakat şunu bilmiyorlarki
Atatürk 1928 Şunları söylediğini herkes Atatürkçülükten dem vuruyor Atatürk diyorki Anadolu binlerce yıldır Türk
yurdudur der ve Andolunun 500.cü yıllardan başlıyarak 1071 yılına kadar Türk Akınları Türk kavimleri göçleri ile
Türk yurdu olmuştur der ve Anadolu daki farklı etnisiteler Osmanlı İmparatorluğunun çok uluslu bir devlet olduktan
sonra gelen tebalardan oluşmaktadır der Atatürk Bazı gerizekalı Chp liler de Tıpkı pkk akp gibi etnise yaratmaya
çalışıyorlar Geçenlerde bir beyin özürlü chp li bir bayrak üzerinde etni siteyi yazmış ben çerkesim ve Türküm sen
böyle bir şeyi nasıl yaparsın Atatürk Çerkesleri bu vatanın asli unsuru olarak göstermiş ve Türk tür demiştir sen kim
köpeksinki beni Türkten ayırıyorsun.Ben sweden marıtıme university de deniz ulaşımı ve ekonomisi bölümünde öğretim
görevlisi olarak yıllarca çalıştım ve isveç,te 72 millet yaşar kanunlar kurumlar ve toplum isveç yasalarına uyar
ve isveçliyim der başka bir etnik yapıyı söylemez İngilter de 72 millet yaşar kanunları ingiliz kanunları dır ve
her azınlık ingiliz hüküm ve kanunlarına saygı duyar ve itat eder bizdekiğ beyin özürlüler de 36 etnik yapı sayar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder