1 Ocak 2017 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Yüce Türk milleti ben 1974 yılında kıbrıs barış harekatına katıldım Takım komutanı olarak
Bu çıkarma esnasında takımım dan dört askerimi bir Assubayımı şehit verdim ve bunun Azabını
içimden Atamadım ve üsteğmen olarak ayrıldım,süvari kaptan olarak görev yaptım ve denizcilik
akademsinde öğretim görevlisi olarak isveç denizcilik akademe sinde göıyorumrev yaptım yani haya
perdesi yırtılmayan yüzsüzleşmeyen insanlar böyle davranıyor şu üç hafta içersinde yüzlerce
insanımız terör saldırısında hayatını yitirdi utanma sıkılma haya kalmamış bir tek istifa eden
yok ben isveçte iken isveç başbakanı olaf palme öldürüldü sesiz sedasız hükümet isifa etti
şimdi bakıyorumda ülkede iktidar gitmemek üzerine gelinmiş bir makam artık ne yazacağımı ne
söyleyeceğimi bilmiyorum bukadar hayasızca nasıl bir yaşam anlaya mıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder