13 Ocak 2017 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:




Yüce Türk milleti Demokrasi yanlızca sandık değildir demokrasi,bir aklanma mekanizması değildir bizde ülkeyi yönetenler
Demokrasi kültürü ile yetişmedikleri için ve Cumhuriyet Tarihini Kurtuluş savaşımızı red eden bir zihniyet olduğu için
Akp den Hukkuk adalet beklemek abes ile iştigaldir hukkukun yerini sandık almışsa ve sandık tan aklanarak çıktık diyor
ise bu ülkede hukkuk nerde varmıdır ilk önce hukkuk mecliste uygulanacak ondan sonra halka uygulanacak yoksa bu bir
üçüncü dünya ülkesinde uygulanan bir sistem olur yani bireyin eğemenliğine bireyin hegemonyasına dayalı bir rejim olur
Yani Türkiye Suriye,den Irak,tan iran dan nefarkı kalır zaten sistem bu düzene göre kurgulanmış iktidar dan gitmemek üzere
Hazırlanmış bir tiyatro sergileniyor ve Cumhuriyet dönemini kapatmak istiyorlar ülkenin sorunu bu yani Cumhuriyetmi yoksa
bir üçüncü dünya ülkesi diktatörlüğümü.istenen bu devletin halk üzerindeki hakimiyeti yani birey yönetimine bağlı bireysel
diktatörlük bu tip Anayasa değişikliğini,Almanya,da  yapamazsın,İsveç te yapamazsın dünya nın hiçbir medeni ülkesinde
demokrasiyi benimsemiş ülkesinde böyle bir rezalet asla olmaz hiçbir iktidar partisi de cesaret edemez yani demokrasi lerde
böyle bir uygulamayı meclisi tek ellerine alma gibi demokrasi dışı bir uygulama yapılmaz yapılamaz ben 35 yıla yakın yurt
dışında yaşadım ve yaşadığım ülkelerde böyle bir rezalet görmedim ne İngiltere,de ne Almanya,da  Ne İsveçte,norveçte yaşamadım
İngiltere de iktidar partisi ben yarı demokrasiden hoşlanmıyorum kraliçeyi değiştireceğim diyemez buna halk ta izin vermez
bu Almanya için isveç için diğer demokrasi ile yönetilen ülkelerde yapılamaz yani meclis böyle ben yaptım oldu diyemez
Demokrasilerde milletin Tümünün kararı geçerlidir asla demokrasilerde çoğunluk azınlığa hükmedemez Toplum da buna fırsat vermez
fakat bizim gibi içlerine demokrasiyi sindiremiyenler padişahlık hayali kuranlar bolmiktarda olduğu için Milletin kararı
ne meclis kararını dinler nede boyun eğer demokrasi budur demokrasi algılaması bizde sandık olarak görüldüğü için bu felakete
maaruz kalıyoruz Artık milletim senm düşün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder