19 Ocak 2017 Perşembe

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:

Yüce Türk milleti Bizler facebook tan hayır diye kampanya yürütüyoruz peki bu kampanya ya kaç kişi katılıyoruz nekadarız
Bizler burdan yazıyoruz paylaşıyoruz burda yazdıklarımız Toplum katmanlarına yayılıyormu Toplum katmanlarına iniyormu
bunda benim kaygılarım var facabook ta kaçkişiyiz bir milyonmu iki milyonmu kaç kişiyiz burdan yanlızca belirli bir topluma
belirli bir zümreye hitab ediyoruz fakat iş pratiğe döküldüğünde facebook taki gibi  değil Toplum içine çıktığımızda mesela
berberde;bakkal da manavda otobüste vapurda trende öyle değil her beşkişiden üçü evet diyeceğim diyor amaç burdan değil
halkın içine inerek halk,a anlatmak gerekiyor yoksa facebook tan birbirimizi kandırırız.İsveç,te Norveç te halkın yararına
olmayan bir durum hasıl olduğunda millet evlerde lokallerde ve ülkenin heryerinde halkı aydınlatmaya çalışır bu referandum
çıkacak gibi görünüyor fakat Adam Anayasa da ne değişecek bilmiyor bilmeden evet diyeceğim diyor karadeniz bölgesinde
çoğu vatandaş evet diyeceğim diyor İstanbul öyle yani millet gözleri kapalı evet diyor bizim facebokk tan ziyade halkın
içinde olmamız gerekiyor ben çarşı pazar dolaşıyorum onusunu ve elimden geldiği kadarı ile Anayasa konusunu açıyor ve tartışıyorum
çoğu ne olduğunu anlamıyor bilke zaten bizler Facebook u rasyonel olarak kulanmasını bilen kültürlü bir kaç kişi burdan
yazıyor  çiziyor anlatıyoruz fakat bu yazdıkl<arımızı bu hayır kampanyasını kaç kişi biliyor Toplumun çoğunluğu facebook
kullanmıyor bile ve Anlattığımda millet bunları nerden çıkarıyorsun diyor diyorumki facebook ta yazıyoruz anlatıyoruz
adam bana o neki diyor bunu da bugün berberde Tartıştığım adam aklıma geldi onun için yazdım yani faceb ook tan belirli
bir yere kadar eyvallah fakat halkın içine girip anlatılmaz ise burda biz çalar söyleriz