6 Ocak 2017 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Yüce Türk milleti İngiltere yarı parlementer sistem dir İsveç yarı parlementer sistemdir bu ülkeler yüz yıla yakındır
Böyle idare edilirler İktidarlar değişir karşıt görüşler iktidara geleri hiçbir iktidar ben kraliçeyi krallığı kaldıracağım
demez ben 20 yıl a yakın isveç te bulundum kaç iktidar geldi geçti hiçbir siyasi ben yönetimi değiştireceğim demedi biz ise
İktidar 15 yıl dır iktidarda ben başkanlık sistemine geçeceğim diyor neden başkanlık  sistemine geçmek ile ebedi başkanlık
mı  hedefleniyor bunu anlıya mıyorum bu ülke Yüz yıla yakındır parlementer demokrasi ile yönetilir ve hiçbir iktidar başkanlık
sistemine geçiceğim demedi bu başkanlık sistemine geçiş neden isteniyor gerekçesi nelerdir bir başanlık kavgasıdır gidiyor
fakat halk hiçbir şey bilmiyor halka gerekçeleri anlatılmıyor.ve halk bu konu haqkkında hiçbirşeyden haberi yok zaten şu
anda uygulanan sistem Anayasa da yok yani cumhurbaşkanı nın halkınseçmesi olayı kaynağını anayasadan almıyor yani meşruiyeti
yok bunu düzeltmek için yapılıyorsa başkanlığa ne gerek var anayasa da bir değişiklik yaparsınız cumhurbaşkanı seçimi kanun
una bir yalı madde ilave edersiniz halk cumhurbaşkanını seçer şimdi en üzüldüğüm mhp de akp de  milleti geri zekalı yerine
koyuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder