25 Ocak 2017 Çarşamba

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:





Yüce Türk milleti geçen gün bir hükümet yetkilisi bizim amacımız sistemi değiştirmek diyor şöyle bir düşünelim sistemin
değişmesi yani ülkenin Yönetim biçimini değiştiriyoruz anlamına gelmiyormu Ben yurt dışında kaldım iki üniverste bitirdim
bu konuşma benim zekam ile alay etme anlamına gelmiyormu bence tüm milleti gerizekalı yerine koyuyor ve buna hiçkimse
bir tepki göstermiyor şimdi şöyle bir düşünelim İngiltere yarı demokrasi ile idare ediliyor orda başbakan çıkıp diyorki
ben bütün yetkiyi elimde topluyorum kraliçeyi baypas edeceğim ona gerek yok diyor başbakan olarak sistemi değiştiriyorum
veya İsveç,te başbakan ben kraliyeti kaldırıyorum bundan sonra yetki bende kral yok diyor hal böyle olunca rejim değişmiş
olmuyormu yani sistem değişikliği rejim değişikliği demek değilmidir yani Türkiye de başbakanlık kaldırılacak yetki Cumhur
başkanında olacak parlemento bir noktada işlevini yitirecek Atamalar Cumhur başkanı Tarafından yapılacak sizce bu sistem
değişikliği midir rejim değişikliğimidir veya söylenen sözün yani bu ülkede değişiklik yapılacağı anlamına gelmezmi bakalım
bu yazıma düşünce ve görüşlerini bildirecek biri çıkacakmı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder