23 Ocak 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:


Yüce Türk milleti Şimdi düşünelim Bir ülkede karamsarlık korku hüküm sürüyor ise Toplum korkutulmuş sindirilmiş ise
Bizim İstemediğimiz bir şeye nasıl karşı koyarız Facebook tan veya diğer sosyal paylaşımlardan öldük bittik Cumuhriyet
rejimi değişecek işte emekli maaşları kesilecek işte  cumhuriyetin emeklileri yok sayılacak diye  yazanlar birşey yaptığını
sanan gerizekalılardır eğer bu yazılanları gören  var ise şimdi adam demezmi benşimdi hayır verdiğimde bu yasa kabul edilir
ise bunlar benim maaşımı keseceklerdiye bunlara oy vermezmi bence verir siz neyin peşindesiniz sizde iktidar gibi halkı
korkutarak sindirerek oylma peşindemisiniz ben öyle zannediyorum bu da bir toplum için felaket demektir yani eğer karşı
çıkıyorsak sözde ve özde  ifade birliği eylem birliği olması lazım bu bir piskolojik  savaşı iradesi yüksek piskolojisi
sağlam  duran kazanacaktır Yani bir ordu düşünün elinde çok güçlü silahlar var fakat piskolojisi bozulmuş piskolojisi çökmüş
bir ordu o elindeki mükemmel  silahları kulana bilirmi ben ömrümün yarısından fazlasını yurt dışında geçirdim böyle bir
fellaket telallığı yapan bir gurup görmedim burda felaket telallığından ziyade insanlara moral verip biz bu işi halledecepğiz
sandıklar kurulduğunda b iz onlardan daha güçlüyüz dememiz lazım gelmiyormu şimdi herkes bir kaos pompalıyor yani herkes
kafasına göre hareket ediyor Biz Dünya Türkleri Kongresi olarak tek sesli çalışıyoruz ve başarıyoruz biz 4 milyon kişi böyle
olduk böyle birleştık şimdi düşüne biliyormusunuz demin yazıp paylaştığım yazıyı bile anlamayan insan var bana garip ve
manyakça mesaj atıyorlar bu adamlar bunun içindeyse bunlar hayırcı ise vay geldi başımıza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder