9 Ocak 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Yüce Türk milleti başkanlık sistemi bu ülkede zaten 15 yıldır uygulanıyor şimdi bunun kılıfına  uydurulması çalışmaları
var.şimdimi aklınız  başınıza  geldi şimdi hayır diye isyan ediyorsunuz.bu adamlar ama üçkağıtla ama seçmeni tarafından
oy alarak 15 yıldır iktidar şimdi muhalefet kafayı avuçlarının arasına alıp düşünmeli ben niye iktidar olamıyorum diye
zaten bizde siyaset çıkar menfaat için yapılır zaten Mhp Akp ile kualisyon bunu bilmiyor muydunuz şimdi bu oylamada
destek vereceğini ilan etti bu gerginlik niye biz Türk milliyetçileri olarak 15 yıldır sizleri uyarmadıkmı etkili muhalefet
yapın demedikmi şimdi yorgan gitmiş neyin kavgasını yapıyorsunuz Türkiye de siyasi parti kaldımı bugün abd Türkiye  deki
siyaseti dizayn etti diye feryad ettim beyler neymiş Türkiye deki siyaset abd tarafından dizyn edilmiş ben bunları 15 yıldır
yazıyorum sonuç gelinen durum bu şimdi niye feryad ediyorsunuz ben Türkiye de siyaset bitmiştir diye yazmıştım takip  eden
dostlarım bilir şimdi sadece bu sosyal medyada sergilenen duruma acı acı gülüyorum çünki bu yaşanacakları yıllar önceden
yazdım anlattım artık siyaset bitmiştir zaman mücadele zamanıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder