22 Ocak 2017 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk milleti Demokrasilerde kimse kendine lider aramaz kimse bir siyasiyi ütobik olarak desteklemez çünki halk kendi
Kararını verir ve uygular Demokrasilerde Emekli paşalardan medet umulmaz emekli Askerlerden birşey beklenmez eğer insanın
liderlik Vasfı var ise halkı arkasına takar sürükler ben savaş yaşamış yanında Arkadaşlarını şehit vermiş bir askerim yani
eski bir subayım yani yaptığımız iş askerlik görevimizi ifadan başka birşey değildir yani verilen emirleri yerine getirdik
siyaset ise farklı bir daldır 63 yaşındayım ömrümün büyük bir bölümünü ülkem dışında geçirdim Süvari kaptan olarak 72 ülke
gezdim İsveç denizcilik akademisinde Deniz ekonomisi ve denizcilik teknolojileri üzerine ders verdim yani kendimi bir sivil
olarak Topluma adapte ettim Türklük araştırmaları yaptım siyaset bilimini Akademik olarak inceledim gördüğüm tekşey herşey
millette bitiyor millet yaşadığı olayları anlaya biliyormu tepki verebiliyormu bunlar çok önemli hususlardır yani general
olmak ve albay olmak  hiçbirşey değiştirmiyor çünki sivil hayatta siyasette nekadar başarılı olduğu çok önemlidir eğer
böyle bir artısı yoksa öne çıkarmak ülke için ne fayda sağlar Türkiye de biryığın tabela partisi var bu partiler şimdiye
kadar hiçbir başarı elde etmemiş ülkenin sürüklendiği durumu görmemiş şimdi bu tabela partilerinin bu ülkeye ne faydası
var.Her başkan çıkıyor konuşuyor fakat bu konuşmalar millete birşey vermediği için seçilemiyor ve insanlar oy vermiyor
bu da ülkemizin demokrasiden hukuk tan bu kadar uzak olduğunu gösteriyor şimdi yapılacak şey onu bunu reklam yapacağımıza
Birleşerek tek bir yumruk olarak kendi sorunlarımızı çözmemiz lazım yoksa O paşanın bu paşanın peşinde koşarsak hiçbir şey
olmaz mutlaka toplumun parti gözetmeksizin birleşmesi ortak hareket etmesi lazım yoksa böyle o bu paşayı şu şu partinin
lideri diye ayrışırsak hiçbirşşey olmaz hiçbirşey başarılmaz Demokrasilerde millet birinci unsurdur dur ve milletin ortak
hareketi siyasi partileri dizayn eder istediklerini yaptırır bizde ise siyasi partiler halkı yönlendirir ve halkın kendilerini
takip etmesini ister halkın görüşü düşüncesini sormaz biz yaptık oldu der yani Toplum bilinci gelişmemiş ülkelerde de başkasın
dan umut bekler çare arar bu yazdıklarım İsveç,te Norveç,te yaşanmaz orda Toplum karar verir ve uygular milletin rızası
olmadan mecliste millete rağmen yasa yapılmaz millete din ve okul dayatılmaz orda böyle birşey yaptığında siyaset ülkeyi
başına yıkar millet kimse kimseden yardım beklemez kimse kimseyi öne çıkarmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder