26 Ocak 2017 Perşembe

Dünya Türkleri Kongresi Çalışma gurubu:


Yıl 1930 Hitlerin Almanya da yükselişe geçtiği yıllar yani nasyonal sosyalistlerin iktidara dolu dizgin gittiği yıllar.
1931 Yılanda hitler güçlü bir şekilde iktidara geldi ve Arkasından Sosyal Demokratlara sosyalistlere ve yahudilere savaş
açtı binlerce muhalif ya katledildi yayada Toplama kamplarına gönderildi Ben sosyalist değilim beni ilgilendiremiyor ben
kominist değilim beni ilgilendirmiyor ben yahudi değilim beni ilgilendir miyor diyenler bir feryad ettiğinde yanlarında
kimseyi bulamadılar ve hepsi birden yok oldular 1939-1940 yılları arasında Almanya müttefik uçakları tarfından bombalandığında
milyonlarca Alman bombardıman altında can verdi şimdi Türkiye de Aynı olay yaşanıyor Türklüğü Tarihten silmek istiyorlar
bunu lütfen görün ve bölünmeden parçalanmadan hep birlikte hayır dememz lazım ben bu tarihi gerçekleri yazdım çünki biz
tarihleri unatan milletiz bunları unutmayın birlikten kuvvet doğar Biz Karaçaylarda bir söz vardır Teksen hiçsin çoksan güçsün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder