16 Ocak 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Yüce Türk milleti Türklük tarihi 15 bin yıllık bir kültür ve medeniyettir Tıpkı benim Atamın dediği gibi içimizde yanan
Türklük ateşidir bizleri biz yapan Türklüğümüzdür.yüzyıllar boyunca dayatılan Arab lık Türk milletini Arap*laştıramamıştır
Ben kalubeladan beri Türküm Türklüğümü asla vermem ve Türk olarak doğdum Türk olarak Yüce Allaha canımı vereceğim ben -
Tarihler boyu laik yaşadım Tarihler boyu Türk yaşadım bunu elimden hiçbir güç hiçbir kuvvet alamaz.beni osmalıya kimse
geri götüremez bana kimse din dayatamaz ben zaten Müslümanım Allaha inanırım kimse bana böyle yapacaksın diyemez kimse
bu ülkede laik cumhuriyeti ortadan kaldıramaz ümmet toplumu yapamaz olmayacağım Türküm Atatürkçüyüm Turancıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder