15 Ocak 2017 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Yüce Türk milleti hepimiz birer Türk hakanıyız Mustafa Kemaliz ve bizler özbe öz Türk evladıyız bizler Türkçüyüz Atatürkçüyüz
Ben Alas Giray hanın torunuyum Alasgiray han harmetli Rus işkencesinde canvermiş Kahraman bir Türk hakanıdır bende özbe öz
Torunu olarak vatan için Türk milleti için canım binkere bu vatana feda olsun Emniyet 75 bin kişiyi Takibe almış alsın bizler
terörist değiliz bizler vatan haini değiliz bizler şehirlerde hendek kazmadık bizler şehirleri bomba ile donatmadık bizim
yaptığımız tek şey Türklüğümüzü savunmak ülkemizi savunmak bizleri neden emniyet takibe alsın bugün hiçbir Atatürkçü Türk
milliyetçisi askerini polisini şehit etmemiştir hiçbir Türkmilliyetçisi vatana ihanet etmemiştir hiçbir Türk milliyetçisi
isyan çağırısı yapmamıştır bizler sadece siyaset olarak muhalifiz ve demokratik hakkımız olan muhalefetimi son nefesimi
verene kadar devam edeceğim benim Allaha Bir can borcum var kıbrısta savaştım yaralandım gazi oldum vatan mevzubahis olur
ise gözümü kırp madan canımı vereceğim Ben herzaman Büyük dedem Alasgiray hana layık bir torun olacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder