27 Ocak 2017 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk milleti 15 yıl önce Akap iktidara geldiğinde yolsuzluk hortumlarını keseceğiz diye feryad ediyordu fakat
Yolsuzluk hortumları kesilerek kendilerine bağlandı ülke talan edildi ve işsizlik beşkat daha arttı fetö ülkeyi soydu
sovana çevrildi Mütedeyin müslümanlar istismar edildi rüşvet yolsuzluk had safhaya ulaştı hergün bir yabancı tv de
Türkiye ile ilgili bir haber çıkmasın bugün Turamp ımn konuşmasında Suriye de uçuşa yasak bölge oluş turarak sınırımızda
bir kürt koridoru açılacağı kesin gibi gözüküyor ben daha Turamp seçilmeden önce yazdım Abd de başkanlar değişir asla
stratejiler değişmez retuşlar yapılır aynı politika aynı siyaset uygulanır bazı başkanlar obama gibi dost gibi görünür
fakat tatlı tatlı yapar bazıları hırçındır serttir tehditle yaptırır netice de Abd hedefine ulaşır hep kaybeden sen
olursun yurt dışında yaşamış biri olarak bunu çok iyi biliyorum yani fatura yine bize çıkacak yapılan soygunların
faturası bize çıktığı  gibi milyonlarca işsiz üniversteliş genç Atanamıyan öğretmen dükkan kapatan  esnaf kötü bir
ekonomi bunları ekonomiden sorumlu bakan mehmet bey söylüyor bunlar benim  sözüm değil ülke yangınyeri ve ülke alev alev
şimdi bunlar hep gözümün önüğnden geçiyor şimdi Anayasa değişse rejim değişse bu ülkede ne değişecek Bakanlık gelse
ne değişecek 6 milyon işsiz işmi bulacak Atanamayan yüzbinlerce öğretmen Atanacakmı ne olcak Terör bitecekmi adam
senin sınırında kürt koridoru açacağım diyor belki de asker gönderecek suriye yede Abd askeriylemi çatışacağız rusya
Abd zaten dünyayı parselledi bize yaşam hakkımı tanıyacak sizce ben evet diye bilirmiyim bunca olumsuzluk varken
şimdi Bahçeli bey millet için ülke için diyecekmiş Ey Atatürkçüler ey Türkçüler sizler bu ülkede yaşamıyormusunuz
Ben bir Atatürkçü Türkçülolarak allah hayırlara vesile olsun diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder