22 Ocak 2017 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:



Yüce Türk milleti Yeni Anayasa paketi 339 oyla meclisten geçti artık referandum süreci başladı şimdi Devlet Bahçeli evet
Kampanyası paşlatacak Artık Mhp mitinglerine Hiçbir Mhp lilnin katılmayacağını çok iyi biliyorum bu mitinglere Akp destek
verecek devletmemurlarını gönderecek Mhp nin mitinglerini kalabalık göstemeye çalışacak şunu unutmayın ki Akp den Türk
milliyetçisi olmaz Çünki Türklüğe Küfredenlerden Atatürk e küfredenlerden Türk milliyetçisi olmaz ve ben şunu anlamıyorum
ben özbe öz Türküm söylediğim sözden geri adım atmam yalakalık yapmam Düşmanımla işyapmam sövdüğüm insanın yüzüne bakmam
Şimdi Sayın bahçeli ben hırsızı hırsız derim diye söylüyordu hesap sormassam namerdim diyordu bunlar ahlakı bitirmiş diyordu
sayın bahçeli ne oldu ne değişti Türk töresini  ayaklar altına aldın hani Türk sözünden dönmezdi meydanlarda Apoyu asın diye
ip atıyordun Habur mahkemelerini sirk çadırına benzetiyordun.Devletbey allahaşkına ne oldu ne yaşandı da değiştiniz hani siz biz
vatanhainine hainderiz diyordun ne oldu ne değişti Yıllarca Merhum başkanımız büyükliderimiz devlet adamı Alpaslan Türkeş
beyefendi Türklük Atatürkçülük diye diye yaşamını yitirdi siz neoldu da davadan döndünüz Bu ülkücü camiaya hesap vermek
zorundasınız Dünya Türkleri kongresi olarak bu olayın Takipçisiyiz bu böyle biline.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder