9 Aralık 2016 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KURULTAY DELEGESİ:


Değerli Türk milleti ben 62 yaşındayım ömrümün en az otuz küsür yılını ülke dışında geçirdim ve yurt dışında.
Türklük araştırmaları ile biğnlerce makale yazı ve kitap okudum neyazıkki yabancı türkologlera ait kitapları
ya bir kütüpanenin ensonunda yada üniverstelerin  Türkoloji bölümlerinde bir yerlere atılmış olarak buldum ve
Atatürk ün Türklüğü Araştırın çıkış yeri olarak tasvir  edilen mun kıtasını bulun diye talimat vermiş ve araştırılmasını
istemişti,ben de yurt dışında kaldığım sürece araştırdım ve Türklüğün 15 bin yıla dayanan bir medeniyet olduğunu gurur ile
gördüm ve bunların hepsi bilimsel araştırmalara bulgulara dayalı gerçeklerdir bu gerçekleri yabancı türkologlar ortaya
çıkarmıştır bugün orta Avrupa dediğimiz bölgede yaşayan kendilerini başbir ırk olarak tanımlıyan bulgarlar romanyalılar
macarlar polonyalılr aslında türk soylu millet olduklarını açıkça anlatıyorlar esasen Türk milleti ile diğer ırkların
birbirleri ile akrabalıkları olduğunu yazıyorlar mesela italya da ki etrüks lerin Türk olduklarını kesin bir dille onaylıyorlar yani italyanlar la da ırki bağımız olduğunu yazıyorlar bunu yabancı bilim adamları söylüyor yani dünya
ya medeniyeti yazıyı güzel sanatları mumyalamayı pramitleri il beyin ameliyatını türklerin yaptığı anlatılıyor saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder