15 Aralık 2016 Perşembe

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ



Değerli Türk milleti.Bizler Dünya Türkleri olarak anlatmak istediğimiz konu şudur bizlerde bu davaya gönül verenlerde
Elhamdülilah Müslümanız ve din anlayışımızı kimseyle tartışmayız ve tartıştırmayız şimdi size dünya Türkleri nedir anlatacağım Bizler Orta Asya da yaşarken 700.cü yıllarda,800.cü yılların sonuna kadar dünyanın her yerine göçmüş gittiğimiz
ülkelere kültürümüzü medeniyetimizi götürmüşüz bu göçün esas nedeni islamın yayılışı sırasında yani 600.cü yüz yı ve devam
eden yayılma süresince arap akınları ile milyonlarca Türk kılıçtan geçirilmiştir720-725 yıllarında tanyukuk bölgesinde kılıçtan geçirilmişlerdir ve o Tarihler de Türk göçleri başlamıştır.ve Türklerin Orta Asya göç haritasında görebilirsiniz,
bizler ne ataist ne alevi nede bir başka dindeniz bizler müslümanız ve allaha inanırız biz pan islamcı değiliz derken biz
islam birliği kurmanın bir hayal olduğunu söylüyoruz bizler Türküz hangi dinden hangi meshepten olursa olsun ırkımızı seven
Türklüğümüz ve dinimizle gurur duyarız yani bana dinsiz diye ataist diye mesaj atacağınıza siz kendiniz ne olduğunauza karar
verin türkmüsünüz arab mısınız ben buyazıyı bana dinsiz dediğiniz için yazmadım bunun ne olduğunu anlayın diye yazdım kuranı
kerimin ilk ayeti şudur Bismi Rabikke İkra dır yani alahın adıyla okudur bunu bilmeden müslüman olamazsınız yani ben bir
Karaçay Türküyüm bugün karaçay balkar bölgesinde yaşayan karaçayların yüzde doksanına yakını dünya üzerine dağılmıştır
ve ben de o ailelerin torunlarındayım 1864 den başlayarak 1952 stalin dönemine kadar işkenceler soykırımlar yaşamış bir
mi,lletiz rusyadan kaçmaya çalışırken Kars Arpa çayda sınırı geçmeye çalışırken binlerce Azerbaycan Türk ü karaçay,türk ü


şehit edildi eğer sen bana laf söylüyorsan sen müslüman değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder