12 Aralık 2016 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY KURULTAY DELEGESİ.,i


Değerli Türkmilleti facebook kapatılmadan önce facebook tan bir mesaj geldi A rjantin turan partisi varmış ve bana,
kongre oluşturuyoruz katılırmısın diye turan partisi genel başkanı kurultaya katılırmısınb dedi ve hangi Türk gurubuna ait olduğumu sordu bende karaçay Türküyüm dedim
ve beni kaçay türklerini te msilen kurultay delegesi oldum,
daha sonra polonya da bir turan partisi olduğunu öğrendim
ve onlarında çalışmaların,a katıldım zaten macaristan turan partisi aktivist ğüyesi idim ve Türk ekonomik birliği çalışmalarına katılıyorum ve böyle bir çalışma olduğunu Türk milletine anlattık ve baya bir destek olunmaya başlandı facebook ta 5.bin kişilik sayfamı engellediler dahasonra blkogger de olan 25 bin kişilik sayfamı çaldılar fakat Türk ekonomik birliği ve türk ortak pazarı çalışmaları hızla devam ediyor işin üzücü yanı Türkiye bu çalışmalara katılmıyor ve siyasi destek vermiyor .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder