14 Aralık 2016 Çarşamba

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Değerli Türk milleti Türkçülük bir akım değildir Eğer akım olarak tanımlarsak en hafif deyimi ile Atatürk,e ve yüce Türk milletine hakarettir Dünya Türkologlarının üzerinde ittifakla durduğu konu Türklüğün 15 bin yıllık bir medeniyet bir kültür
olduğu dur ve bunu ortaya  çıkaran Norveç li Türkolog olaf johansen dir kitabında Orta Asya da ve kafkaslarda yaptığı araştırmaları resimliyerek kitabın da anlatmıştır ve Olaf johansen yıllarını Kafkaya ve Orta Asya da geçirmiş moskova etmoloji müzesinde etnografik bilgileri özel bölümünde çalışmalar  yapmış yani stalin tarafından 1952 yılından  beri
yasak  olan odaya girmiş ve gerçekleri orda görmüştür Türklük küçümsenecek ve Akım olarak tanımlanacak bir husus değildir
Türklük Dnya,ya medeniyeti getirmiştir Türkler dünya,ya yazıyı armağan etmiştir ilk mumya yı Türkler yapmıştır ilk pramidi
Türkler yapmıştır ilk beyin ameliyatını Türkler yapmıştır ilk parayı Türkler bulmuştur bu gerçek milletini tanımayan milletini bilmeyen Türk milletinden saklanmaktadır Türkiye yi yönetenlerde bu bilgileri biliyorsa saklıyorlar anlamına  gelir
yani Türklüğü ve Türkçülüğü bir akım olarak göremez görme hakkına da sahip değildir ben yıllarca isveçte kaldım dünya yı
gezdim binlerce Türklük ve timeürkçülük ile kitap makale ve yazı okudum Atatürk ile ilgilide binlerce kitap okudum bu yazdığım yazı belli bir bilgi birikimine sahip olduğumdan yazma zorunluluğu hissettim Akp li, arkadaş Türkçülük akımı başladı
diye bir yazı  paylaşmış cevap verme gereği hissetiğim için yazdım saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder