29 Aralık 2016 Perşembe

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ.




Yüce Türk milleti bundan Tam beşyıl önce yazdım abd ye güvenmeyin Ayı ile yatağa girilmez diye yazmıştım.
şimdi devlet yanlız bırakıldık diye feryad ediyordum yani Türkiye sıçrama taşı olarak kulanılıyor demiştim
Abd 1995 yılında Irak savaşından sonra askeri konseptini değiştirdir ve askeri stratejisini gayri nizami savaş
konseptine döndü yani bölgedki terör örgütlerini kulanarak Asker devreye girmeden savaş yürütüyor diye yıllardır
yazdım ve hala yazıyorum yani suriye de yanlız bırakıldık demek sadece gerçeğin tastikinden ibarettir yani fatura
Türk ordusuna ihale edilmiştir ve Türk ordusu suriye de yapa yanlızdır şimdi bukadar çok şehit vermemizin nedeni
budur.yani Türkiye müttefikleri tarafından aldatılmıştır nato gereğinin yapmamıştır yani Türkiye yapa yanlız kalmıştır
Abd nin kan gölüne çevirdiği coğrafya da yapa yanlız kalmıştır ve rusya ve irana a muhtaç olmuştur işte diplomasiden
anlamayan ütobik hayaller içinde koşmanın neticesi budur şimdi Türkiye güçlü bir devletim diyor ise Adana incirlik
ortak  savunma tesislerinden abd askeri varlığını kovmasıdır büyük devlet adamı büyük devlet böyle olunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder