4 Aralık 2016 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU.



Ben uzun yıllar yurtdışında yaşadım eğitim ve öğretimde bulundum ve Türklük hakkında birçok kitap makale ve yazı okudum.
ve araştırdım ingiliz türkologlerin norveç li Türkolgların yazılarını araştırmalarını okudum  öğrendiğim birtek şey var.
Türklüğün var oluşu 15 bin yıla  dayandığını yazıyorlar o da elde edilen bulgulara belgelere dayanarak  ve Türklerin
dünya ya medeniyeti bizler getirdik bu bilim adamlarının görüşü hatta hun Türklerinin avrupa,da balkanlarda yaşadığı kesin
ve bu konuda polonyalıların da hun soylu olduğu yazılıyor 2.dünya savaşında ve 1955 yıllarında rus  işgalinde acımasız katledilmeleri Türk soylu bir millet için baskılara katliamlara uğradılar Tıpkı macar kardeşlerimizin 2.dünya savaşında
ve rus işgalindeki katliamlar Türk soylu oldukları için yapılımıştır macarlar Türk soyludur polonyalılar Türk soylu durlar
bunun aksini idda etmek tarihle dalga geçmektir Artık Türkler bu esaret zincirini kıracak ve Türk Turan hareketini dünya
ya anlatıyorlar avrupa macaristan dan ve polonyadan korkuyor çünki artık Türk olduklarını biliyorlar ve sımsıkı Türklüklerine
sarılıyorlar bizlerde Türkiye de dünya Türkleri kongresi olarak birlikte hareket ediyoruz 600 milyon Türk Artık  üzerindeki
ölü toprağını attı  artık heryerde biz varız Türkiye de 5 milyon kişi bu hareketi destekliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder