23 Aralık 2016 Cuma

KIBRIS GAZİ ÜSTEĞMEN ERTUĞRUL

Değerli Türk milleti b izler sosyal medya kullanmayı bilmiyoruz Neden diyecek olursanız Ben dü
nyanın muhtelif ülkelerinde kaldım süvari kaptan olarak görev yaptım evet facebook,twitter ve diğer
sosyal paylaşımları kulandım kulanıyorum bunun amacı aynı görürdırsa
üş ve düşünce içinde bulunan arkadaşların
görüş alışverişi fikrini açıklamak olduğunu bilmiyoruz sosyal paylaşım sitelerinin amacı yalan haberler
yaymak değildir gerçekliğine inanmadığım haberleri asla paylaşmam dün bazı dış mahreçli basında çıkan haberleri
sizlere aktardım ve verdiğim şehit sayısı üç aşağı beş yukarı tuttu dış medya 20 şehidimizin olduğunu söylüyordu
16 şehidimiz varmış fakat bunu abartıp 38 40 şehişt demenin ne alemi var bende akp karşıtıyım bende hükümeti
eleştiriyorum fakat böyle ortalığı kaosa itercesine değil yani arkadaşlar herkes neden hoşlanıyor ise koca;arıyor
ise başka sayfalara gidecek yalan habermi veriyor başka sayfaya gideecek iktidarı hırpalıyalım derken toplum piskolojisini
bozmayalım Toplum çok gergin ve patlamaya hazır bomba gibi burda yazdığınız yazılardan biri etkilense bir yere sal
dırsa sorumlusu kimdir bundendan birkaç gün önce Rus büyük elçilikleri İran elçilikleri önünöpekde gösteri yapan bir alay
gerizekalı ve çevikkuvvet polisi bir provakatör ajan bir ruh hastası çıkıp Rus Büyük elçisini öldürüyor ve neolmuş


oluyor durumdan vazife çıkaran ruh hastası köpek bu oyunu tertipliyor işte medya bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder