2 Aralık 2016 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU.
Şimdi eğer siyaset vatandaş için yapılıyor ise ve temelinde halka hizmet var ise parlementonun cumhurbaşkanlığı ile ne alakası var cumhurbaşkanı devleti
ve milleti temsil eder ve partili olması demek ülke de büyük bir ayrım yaratır ben mesela Akp ye hiç oy vermedim
şimdi oy vermediğim partinin genelbaşkanı partili olursa
v e parti genelbaşkanlığı düşmez ise bu cumhurbaşkanı tarafsız olurmu beni temsil edermi bence etmez çünki partili olarak önce partim diyecek partisi adına seçim çalışmalarına katılacak devlet gücünü partisi için kulanmazmı Cumhurbaşkanlığı makamı siyaset e alet olmazmı
bu nasın bir beyinsizlik bunasıl bir ihanet anlayan varmı
ben partili bir cumhur başkanın beni temsil edeceğine inanmıyorum inana nız varmı bu demokrasiyi yok etmek demek değildir de nedir biri çıksın anlatsın başta bahçeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder