16 Aralık 2016 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:



Değerli Türkmilleti genelseferberlik dairesi o kalleşçe saldırı olmasaydı genel seferberlik daire başkanlığı kapatılmasaydı
seferberlik bilgileri çalınmasaydı böyle  çıkıp cumhurbaşkanı ben genelseferberlik ilan ettim diye açıklama yapmayacak tı
Çünki normal prosödürü uygulanacaktı fetö denen uluslar arası ajan ve avanesi ilk saldırı noktası olarak seferberlik daire
başkanlığına saldırdılar ve buna hükümet gözyumdu şimdi böyle fiili  bir durumda devletin eli ayağına dolaşıyor ve oradan
çalınan mahrem bilgiler dünya basınında paylaşıldı ve buna bütün generaller gözyumdu şuanda ülkenin seferberlik pilanı yok
ve seferberlik dairelerinin kapılarına kilit vuruldu şimdi herkes memnundur bu seferberlik dairesinde bir seferberlik halkinde ordaki kayıtlı  insanlar ordaki çizelgeye göre hareket ederek görev yaparlar burda hepimizin isim listeleri görev
ve sorumluluk bölgelerimiz ve yapacağımız görevler vardı şimdi bu daire ortada yok şimdi seferberlik ilanı neişe yarar
Ben bu Arınç a süikast olayında en ağırşekilde yazmıştım seferberlik dairesine başbakan girsin o incelemnin başında bulunsun
diye yazmıştım sayfalarım kapatıldı sayfalarım engellendi bu fetö denen uluslar arası ajan ve terör örgütü bu seferberlik
daire başkanlığı baskınını bilerekyaptırdı ve ordaki bilgileri dış servisler ile paylaştı bunu kimse inkar demez şimdi ihtiyaç duyulduğu an böyle bir daire kalmadı yazdıklarımda haklımıymışım beyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder