6 Şubat 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:



Şimdi alınan bilgilere göre fetö terör örgütüne üye olan Tutuklulardan itirafçı ve hükümet,e biyad edenler affedilecekmiş
Buda anlaşılıyorki referandum da fetönün oylarına ihtiyaç olduğu gerçeğidir şimdi affedilecek fetöcüler kimler millet vekilleri
ile bir bağlantıları varmı yani bu 300 kişiyi gözünü kırp madan öldüren bu örgütün elemanları nasıl olurda biyad ederler ise
itirafçı olurlarsa affedilirler yani bu da anlaşılıyorki gene bu referandumda fetöcü üçkağıtçılara görev düşecek sizler bu
konuyu nasıl anlıyorsunuz ben bir başka türlü anlıyamıyorum ve hukukta böyle bir anlayış yok 300 kişiyi devletin silahı ,ile
öldür sonra itirafçı ol ve affedil bu nasıl bir mantıktır anlayamıyorum herhalde Mhp evet kampanyası başlatmıyacakmış ayrıca
5.milyon 250 bin dünya Türkleri kongresi nin gücü olduğuna göre bu gücü kırmak için gene iktidar fetö ye zeytin dalı uzatıyor
yani referandum da işler iyce çıkmaza girdi demektir çünki evetleri geçen bir hayır çoğunluğu var bu da iktidarı korkutuyor
Artık ister sağlıktan bahsetsinler ister marmaraydan bahsetsinler isterse hava alanlarından bahsetsinler artık millet yemiyor
yani referandumu almaları mümkündeğil ve iktidar yavaş yaşa eriyor ve bu referandum iktidarın tükenişi olacak çünki millet
herzamankinden daha karalı düşüne biliyormusunuz karasız 5 milyon  küsür oyvar diyorlar onlarda bizim ile birlikte yani artık
karasız seçmen ülkede kalmadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder