13 Şubat 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:

KARAÇAY ÇALIŞMA GURUBU:

Yüce Türk milleti bizim gurubumuza bağlı arkadaşların ve benim facebook sayfalarım hep engelleniyor ve devamlı yeni sayfa açmak
zorunda kalıyorum ve kalıyoruz şimdi bunların mantığını anlamak çokzor çünki Türkiye üzerinden yayın yapan pkk siteleri var ışıd tileri
var pyd nin Türkiyeden Adam kazanmak için açtığı siteler var ve faaliyette fakat bu üllke de Atatürkçü olmak Türkçü turancı olmak suç
beyler size söylüyorum bizler Terrörist değiliz sayfalarımızı engelliyorsunuz bizler vatan severiz bizler askerimize polisimize silah çekmeyiz bu korkunuz nedir bizden kim bukadar korkuyor anlamadım bizler bildiğiniz silahsız korumasız insanlarız bu korku niye
anlamak mümkündeğil ben bir karaçayım karaçayları uyandırıyorum
diye mi korkuyorsunuz her yerdeki sayfama alaha şükür akın ajkın akın karaçay türkleri geliyor ve kendilerinden biri anlattığı zaman gerçekleri kabul ediyorlar yani korku bumu sandıkta görüşeceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder