1 Şubat 2017 Çarşamba

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ KARAÇAY DELEGESİ:




Yüce Türk milleti şunu bu sayfadan söylüyorum Artık toplum hafızası artık millet olma şuuruna erişmiştir büyükbir çoğunluk
ile Hiçbir partinin amigoluğunu yapmayan hiçbir partinin militanı olmayan Atatürkçü Türkçüler dünya türkleri kongresi olarak
bize katılıyorlar yani millet burda kaderine sahip çıkmaktadır yapılacak referandumda bizler referandumun kaderini biz belir
leyeceğiz çünki Artık Türk ekonomik birliği kuruluyor ve Türk milletinin fakirliğine son verecek çalışmalar hızla devam ediyor
ve bizler Atatürkçüyüz Türküz Türk milliyetçisiyiz bizim ne sağcılık ile nede solculuk ile hiçbir bağlantımız yok ve sadece
Atatürkçü Türk milliyetçileriyiz.Atatürk ün Türk devrimlerine sıkı sıkıya bağlıyız çağdaş uygarlıktan yanayız ve Atatür,kün
çok arzu ettiği Türk asrını başlattık ve onun istediği Türk birliği kuruluyor bizler şuan 4 milyonu geçmniş durumdayız ve
binlerce gmail yahoo mail imize binlerce mesaj geliyor ve şunu çok iyi görmekteyiz ki hepsi inançlı hepsi kendine güvene
hepsi birer Mustafa kemal bizler şov yapmıyoruz bizler reklam yapmıyoruz ve ilkdefa Türkiye de Türk ekonomik birliği ve
Türk ortak pazarı çalışmalarını milletimize biz duyurduk ve bu duyurumuza cavap veren Tüm Atatürkçü Türkçü kardeşlerime
yüce tanrıdan güç kuvvet vermesini diliyorum bugün macaristan Turan partisinden Atatürk ile ilgili güzel övgüler dolu
bir yazı aldım ve yüce milletim ile paylaştım bu çalışmalarımızı yüce tanrım hayırlara vesile kılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder