4 Şubat 2017 Cumartesi

BU YAZI FACEBOOK KARAÇAY ÇERKES TÜRKLERİ SAYFASINDAN PAYLAŞILDI

DÜNYA TÜRKLERİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:


KARAÇAY ÇALIŞMA GURUBU:

Yüce Türk milleti referandum,a kilitlendi fakat ülkenin  siyet ve politiğini unuttu şimdi strateji merkezi olarak ülkenin
gerçek gündemini de takip etmemiz lazım çünki ülke gündemi çok ağır sorunlar ile karşı karşıya Ülkemizin bir suriye sorunu
var ülkemizin biten ekonomisi var ülkemizin yanlızlaşma sorunu var Abd nin Türkiye üzerine oynadığı oyun var bunları görmez
isek bunlardan uzaklaşırsak ülkenin durumunu görmezden gelirsek ister referandum da hayır çıksın ister evet olan ülkeye
olacaktır Bugün Abd başkanı NATO bitmiştir diyor hiçbir fonksiyonu kalmamıştır diyor.ve ben kendim herşeyi yaparım diyor
bunları çok iyi görmemiz lazım suriye sınırımızda bir kürt bölgesi oluşsundaiye pyd,ypg,ve pkk ya ağır zırhlı araç lar
hava savunma sistemleri veriliyor ve bu kürt terör örgütleri Abd ordusu Tarafından Askeri eğitim veriliyor ışıd ise bir
piyon olarak kulanılıyor şimdi ülke durumuna şöyle oturun sakince bir göz atın şuanda ne durumdayız neler oluyor bizler
dünya da 400 e yakın tv takip ediyoruz ve Tüm haber kaynaklarını takip ediyoruz ve aynızamanda yabancı yazılı basını da
takip ediyoruz zaten abd avrupayı desteklemekten vaz geçti yanlız polonya ya ağırlık veriyor ve asker gönderiyor onun amacı
ise rusya ya tehdit oluşturmak bugün ukrayna da çatışmalar gene başladı ve yabancı tv lerden izliyoruz Akdeniz kaynıyor
Karadeniz kaynıyor Ege kaynıyor budurumda yanlız referandum var Atatürkçüler Türkçüler gözünüzü açın durum 1919 şartlarına
geri dönüş gösteriyor İşin tek komedi yanı vatan partisi Chp ye giydiriyor chp vatan partisine giydiriyor beyler şu militan
particiliği lütfen bırakın ülkede siyasette parti de bitti şimdi ortak strateji geliştirmek zamanı eğer militanca siyaset
yaparsanız birbirinizi yerseniz Osmanlının çöküşü gibi çökeceğiz Allah hayırlara vesile kılsın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder