9 Şubat 2017 Perşembe

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:



Siyasette ilkeli duruş ve Toplum piskolojisi Eğer toplumda bireyler siyaset adamına siyaset çiye gü-venemiyor ise O toplum
dağılmaya huzuru bozulmaya mahkumdur düşününki toplulum size eylemleriniz için söylemleriniz için oy veriyor oy veren İnsan
lar sizleri kendilerini temsil ediyor diyerek oy veriyor bu dediklerim Avrupa ve ileri demokrasilerde toplumun hissetikleri
dir şimdi Gelelim Yıllarca Türklük ve Türkçülük siyaseti yapan Mhp yani o na gönül veren insanlar şu anda şokta ve kendilerini
aldatılmış kandırılmış olarak görüyor Şimdi Mhp nin geçmişteki Akp için söylediklerine bir göz Atalım Bahçeli nediyordu aynen
Bahçelinin ağızın dan neklediyorum Biz hırsıza hırsız deriz Apoyu asacak ipinizmi yoktu Çadır mahkemeleri kurdunuz size.
değil devlet ciğer bile emanet edilmez Türk düşmamları kürt sevicileri Akp den Türk milliyetçisi olmaz bu sözleri sayın bahçeli
sen söylemedinmi ben bir birey olarak eski bir mhp li olarak hayretler içindeyim bunları sayın bahçeli siz söylemedinizmi
bu söylemlerinizin hepsi sidilerde kayıtlı ne oldu nedeğişti de Türklük davasından Türkçülükten vaz geçtiniz bunu bana biri
çıkıp anlatsın başkan yardımcılığı için söz aldığınız söyleniyor bakanlıklar için söz aldığınız söyleniyor bunlar doğrumu
ben bir birey olarak bilmek istiyorum genede Akp size mübarek olsun Allah hayırlara vesile kılsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder