6 Şubat 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:


DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk millleti Nisan Ayında referandum,a giderken İktidar oy lara  ipotek koymak istiyor bu yapılan şey çok tehlikeli
bir oyundur demokrasi ile yönetilen ülkelerde böyle bir despotizm olmaz ben isveç te kaç kere referandum yaşadım bu referan
dumlarda Hiçbir zaman İsveç kralı gustav bu bana karşıdır veya bunda hayırdiyen isveç milletine karşıdır veya bu evet verenler
terörist tir dememiştir insanların neticesinde vereceği bir oyu var ne isterse onu kulanır demek hayır diyenler fetöcüdür
teröristir demek pkk lidır demek Bu Türk milletine hakaret değilmidir ozaman sizin yaptığınız tehdit şantaj  değilmidir böyle
şey olurmu sayın hükümet yetkilileri Toplum zaten yay gibi gerilmiş en ufak bir sözden kavga çıkıyor siz hiç bunları gör mü
yormusunuz söylemleriniz ülke bütünlüğünü tehdit ediyor bunu yapmayın zaten ülke petrişan  ekonomi bitik esnaf emekli kan
ağlıyor işiniz bunları düzeltmek olsun Bakın medeni gelişmiş ülkelede enfilasyon diye bir sorun yok rejimdiye bir sorunyok
çünki gittiğim gezdiğim ülkelerde yerleşik bir demokrasi ona saygı gösteren yöneticiler var gelişmiş ülkeler de amaç milletin
refahır mutluluğudur oralarda iktidarlar daha iyisini nasıl yaparım diye çalışırlar.İsveç,te başbakan bisikletle gezer millet
vekilleri kendi araçları ile dolaşır İngiltere öyle fransa öyle Almanya öyle bizdeki gibi değil bakın herkes aklını başına
alsın Toplum çok derin kutuplaşma içinde ve en ufak bir sözden tekme tokat kavga çıkıyor bunları görün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder