23 Kasım 2016 Çarşamba

FİKİRLERE VİCDAN,A ASLA ZİNCİR VURULAMAZ.

Değerli Türk milleti aklı ve vicdanı hür olmayan bir toplum asla millet olma bilincine sahip olamaz ben bir süvari kaptan olarak 72 ülke gezdim uzun yıllar isveç te world marıtıme univesity de öğretim görevlisi olarak
görev yaptım isveç te kral da eleştirilir başbakanda eleştirilir  hiçbiri çıkıp ne interneti  denetler nede yazıları
engeller bu  bana yapılan bu engellemeler isveçte yapılsa yer yerinden oynar insanları tek tip düşünmeye zorluyorlar fakat insanların bilmiyorlar ki insanlar birşekilde haberleşmenin  yollarını buluyorlar nasıl fetöcüler
baylok diye bir sistem buldular ise insanları baskı altında tutmak mutlaka insanları başka yollara sevk edecektir şimdi bir şerefsiz alçak çıkıyor blogger sayfalarını çalma veya engelletme cüretine girebiliyor bu yapılan eylem ve fiil hukun olduğu ülkelerde suç teşkilder fakat bizde herkes  sağır dilsizi oynuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder