21 Mayıs 2018 Pazartesi

DÜNYA TÜRK ENSTİTÜSÜ NORVEÇ.




Baştan beri söyleye geldiğim birşey var ben Atatürkçü yüm laik im Türk milliyetçisiyim ve Türkçüyüm fakat hiçbir siyasi
paqrti ile alakam ve bağlantım yoktur ideolojim Atatürk ve Türklüktür.Hemen hemen dünyanın her yerinde bulundum 72 ülke
gezdim Bu gezdiğim ülkeler üçüncü dünya ülkeleri de var demokrasisi gelişmiş ülkeler  de var şimdi 80 küsur bir milletiz
İktidar Avrupa da saraybosna da miting yapıyor 10 bin kişi saray bosnaya geliyor yapılan konuşmaqlar incelendiğinde
hamaset dolu bir yığın laf ve birçok laf kalabalığı şimdi düşünün 17 yıldır iktidarda olan bir parti vaad lerde bulunuyor
tama iyi güzelde peki bu yapılması gereken şeyleri neden iktidara geldiğinizde yapmadınız ben bir vatandaş olarak sorguluyorum
gelelim muhalefete şimdi vaad ler bir biri ardına sıralanıyor bu konuşmalarını en ince ayrıntılarına kadar izliyorum tabi benim
de kulanacağım  bir oyum var bakacağım tartacağım ve banim aklıma hangisi yatıyorsa ona oy vereceğim Ülkemde yurt dışına çıkmış
birçok insan var ve beli aralarda yurt dışında kalanlarda var onlarda demokrasinin ne olduğunu biliyorlar ve yaşadıkları
ülkelerde görmüşlerdir Demokrasisi gelişmiş ülkelerde siyasi partiler çıkarlar millet menfaatine yapılacak şeyleri anlatı5r
lar ve muhalefet iktidarın yapamadıklarını anlatır ve yapılmayanların yapılacağını millete anlatır iktidar ise bu yapıla
mayanları çıkar millete neden yapamadıklarını anlatır yani gelişmiş ülkelerde seçim çalışmaları böyle yapılır kimseye
hakaret edilmez kimseye küfür edilmez.Ben bir emekli insanım ilk önce aldığım maaştan memnunmuyum ona bakacağım evladım
üniverste mezunu iş bulabildimi ona bakacağım ve alım gücüm nasıl ona bakacağım eğitim durumu nedir ona bakacağım sağlık
ne durumda ona bakacağım ve ona göre oy kulanacağım saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder