7 Haziran 2018 Perşembe

DÜNYA TÜRK ENİSTİTÜSÜ NORVEÇ.



Değerli Yüce Türkmilleti Bugün iktidar partisi çok yanlış bir strateji uyguluyor Chp saldırarak Merkez sağın oylarını iyi
partide toplanmasına neden oluyor yani görünmeyen prdelenen aday daha da güçleniyor ben partili bir insan değilim hiçbir
partile de alakam yok Bugün şehir hastanelerinde yaşanan olumsuzluk ları yansıttığı için fatih portakal  a soruşturma
açılmış nekadar komedi hemen soruşturma açmışlar buda artık korkunun eseridir korkuyorlar onun için baskı altına almaya
çalışıyorlar Ben tek Başıma 16 yıldır fetö ile mücadele ediyorum facebook ta Sweden Wrld rescurch enstıtue de bu mücadelemi
yaptım facebok sayfalarında bunu elimden geldiğince yaptım 5000.bin kişilik,15 bin kişilik sayfalarım engellendi kapatıldı
sizmi fetö  ile mücadele ediyorsunuz ben facebook,ta sizin mecliste fetöyü nasıl savunduğunuzu anlatan vide o yu paylaştım
sayfam hemen kapatıldı neden madem fetöcü değildiniz neden sayfalarımı engellediniz şimödi gelelim Askere Askerin görevi
siyasete yalaka lık yapmak değildir yani asker askerliğini yapacak siyesete katılacaksa askerliği bırakır siyaset yapar
Eregenekon,Balyoz,Casusluk,kafes gibi davalarda suçsuz yere apoletleri sökülen generallere neden sahip çıkmadın ey başkomutan
Bahçeli Yüzsüzce çıkmış paşayı savunuyor be bahçelli masumyere apoletleri söküle kemalist Türk milliyetçileri olan paşalara,
neden sahip çıkmadın ben kıbrıs gazisi bir üsteğmenim neden gıkın çıkmadı bir konuşda sesini duyalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder