3 Ocak 2018 Çarşamba

ORTA ASYA TÜRK KAVİMLER GÖÇÜ.




Değerli Kıymetli çerkes kardeşlerim Ben Baba Tarafımdan Karaçay Anne tarımdan gabartey çerkesiyim Ben İsveç,e gidene
kadar Hep çerkesleri Ayrı bir ırk olarak biliyordum Nezamanki isveç,e gittim profösör olaf johansen ile tanıştım onun
Orta Asya Türk kavimler göçü çalışmalarını gördüm ve Çerkesler ile yaptığı Araştırma ları gördüm ve bizi yıllarca birileri
tarafından kandırılmış olduğunu gördüm elindeki Tüm meteryalleri inceledim ve gördümki bizlerde 15 bin yıllık bir tarihin
sahibi olduğumuzu gördüm Gerek Çerkeslerin kullandıkları meteryalleri gerek motifleri gerekse elsanatlarını gördüm Türkler
ile birebir aynı olduğuınu gördüm Blogger de bu meteryallar Arşivimde mevcut Nasılki vikingler bir türk kavimi olduğu ortaya
çıktı ise çerkeslerinde bir Türk kavimi olduğu ortaya çıkmıştır bugün Güney Amerikanın birçok yerinde çerkesler mevcuttur
ve onlar ile birebir temaskurdum ve çoğu sayfamı ekledi ve  Türk kavimleri içinde asimile olmayan birtek çerkesler kimlik
lerini korumuştur Çerkes Hakan Mezarları Türk hakan mezarları ile birebir aynıdır resimlerini bizzat gördüm Ve rahmetli
olaf johansen hoca bu Orta Asya Türk kavimler göçünü birebir gezerek görererek araştırmış ve tğürk gerçeğini ortaya koymuştur
Türk kavimleri içinde birtek Arap laşmayan kavim çerkes kavimidir çerkeslerin dünya üzerinde hiçbir ırka aidiyeti yoktur
sadece çerkeslerin Türk ırkına aidiyeti olduğu gerçektir yurt dışında yaşayan birçok çerkes bunu biliyor ve yaşlılar bunları
torunlarına çocuklarına anlatıyor yani biz çerkeslerin farklı bir ırk olmaya ihtiyacımız yoktur benim Annem karaçaydır ve
karaçaylar hun soylu Türk Türk tür yani macarlar ile aynı soydanız yani hun türküyüz Arjantin de yaşayan çerkeslerin çoğu
hun Türkü olduğunu anlatıyor bizler Brezilya,Venezüella,Şili,Uruguay,Paraguay colombia davarız ve oralara gideli yüz yıllar 
olmuş ve bunu kaç çerkes bilmektedir ben bilindiğini zannetmiyorum yani Artık Çerkeslerinde bir Türk kavimi olduğunu
herkes bilecek yani Türkiye yi etnisitelere bölmeye çalışan şerefsizler bu ülkenin kurucu unsuru olduğumuzu bilecekler
Çünki Biz çerkesler Anadolu Topraklarında 1864 den önce de vardık AnADOLUYA sürgünle geldiğimizi düşünen geri zekalılar
olaf johansen in orta Asya Türk kavimler göçünü okuduğunda bunu görecekler saygılar mutlu huzur dolu yeni yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder