5 Nisan 2017 Çarşamba

Anasayfa larDÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ


KARAÇAY TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU:


Değerli Türk milleti Eski bir süvarikaptan ve deniz subayı olarak Referandumdaki konuşmaları izliyorum ve gülmekten kendimi alamıyorum
Ben hayatım boyunca 72 ülke gezdim bizimki gibi arabesk bir ülke görmedim neden diyecek olursanız hayatı boyunca hiç milliyetçi olmamış
iktidar partisi birden milliyetçi oldu hayatında Türk milliyetçiliğini dilinden düşürmeyen Mhp akap destekçisi oldu bunları bir kenara bırakın bu
iktidar 16 yıldır iktidar ve ülkeyi tek adam yönetiyor şimdi referandum için işten aştan emekten bahsediyorlar ve 16 Nianadan sonra fabrikalar
işyerleri açacaklarını söylüyorlar behey kardeşim 16 yıldır iktidardasın senin elini tutanmı oldu da yapmadsın iktidar sende cumhurbaşkanı
sende kaç kanun gönderdiniz hangisini veto etti hangisini engelledi valla işi,nize gelen şeyler tıkır tıkır gidiyor yani ne isteinizde yapamadınız
yani bu referandum un amacı Partinin başında Cumhur başkanı olsun seçime tek adam olarak gidilsin akp seçimleri kaybetmesin yani akp
iktidarının devamını sağlamak için çırpınıyorlar iktidarı bırak mamak için çünki eğer sistem değişmez ise akp dağılıp gidecek birdaha seçim
kazanması hayal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder